Abaza beyler seks hikayemi sizler ile paylaşacağım.  İsmim Sevim kardeşim Ferit ile bir lisenin kantinini işletiyoruz. Lisemizde hemen bütün kızları elden geçiren playboy Ekrem her ders arasında kantine farklı kızla geliyordu. Kızların dedikodularından duyduğum okuldaki birçok kızı elden geçirmesi ve göt sikmekte ki ustalığıyla herkesin ilgi odağı haline gelmesi benimde Ekrem’e olan ilgimi arttırıyordu. Ekrem kantine geldi abla ne haber dedi. Ben de espri olsun diye sen abla bilir miydin var mı öyle kavramların playboy dedim. Fırlama Ekrem dönüp gülerek doğru dememem üsküdar escort lazımdı aynı am dan düşmedik ya dedi. Öyle bir şeytan tüyü vardı ki ne dese hoş geliyordu zaten bu yüzden sikip bırakıyordu herkesi neyse terbiyesiz deyip gülerek omzuna bir tane vurdum. Ya senin şu kantinin deposunun anahtarını versene dedi bana çok lazım oluyor dedi. Neye lazımmış dedim. Öyle kuytu köşe hoş olmuyor sakin bir yer anlarsın ya dedi. Üsküdar escort defol git dedim ama aslında iyi fikirdi. Karşılığında kendimi bu şekilde ona siktirirdim. Ekrem ertesi gün sınıfta kızın birine sakso çektirirken öğretmeni cazgır Nadide ye yakalanacakken son anda kurtarmıştı paçayı. Yanıma gelip ne olur yani şu anahtarı versen dedi bana. Vereceğim lan dedim ama bir şartla listeye beni de ekleyeceksin. Bütün kızlar senin dedikodunu yapıyor bizdeki de can dedim istiyor. Ne demek açılışı senle yaparız deponun dedim.Ferit kantine gelince eve gideceğimi söyleyip kantini ona bırakıp daha önceden beni kantinde bekleyen Ekrem’in yanına indim. Piç su şişelerini yan yana getirmiş soyunmuş eli sikin de otuz bir çekiyordu. Hemen gidip sikine sarıldım sakso çekmeye başladım. Yarak taşak göt deliğine kadar yalattı bana sonra amım dan girecek diye beklerken domaltım götümü parmaklamaya başladı ne yapacaksın dedim. Kızım ben götçüyüm dedi. İlk defa girdiği için çığlık attım. Ne yapıyorsun lan orospu sesin çıkmasın deyip elini ağzıma koydu. Sikmeye devam ederken. Kardeşim malzeme almak için aşağıya inmiş kapı açılınca ben kolilerin arkasına geçtim. hem dikizliyor hem de sikilmeye devam ediyordum. Kardeşimin olduğu yerde gizlice sikilmek ban ayrıca keyif verdi. Dönem sonuna kadar bizim depo Ekrem’in sikiş yeri olmuştu. En sonunda yakalandık hem bizi hem Ekrem’i okuldan şutladılar. Yaptığımız sikişler bize kar kaldı. Seks ile kalın..

Comments are closed.